Happy New Year!

Gott nytt år allihopa! Jag firade in det nya året med att ligga på stranden i mörkret och titta på stjärnorna tillsammans med en hög andra människor från vårt hostel. Lite raketer på det och ett halvt dopp i havet och plötsligt var det 2014. Vaknade tidigt som tusan i morse och bestämde mig för att inviga det nya året med ännu ett dopp. Gick ner till min favoritplats på stranden och njöt av solen, värmen och det svalkaden vattnet. Inte helt fel. Resten av dagen har också spenderats på stranden i goda vänners lag och nu har jag precis bokat min bussbiljett till Sydney. Åker härifrån imrogon klockan 17:35 och är framme i Sydney 07:25. En fjorton timmars bussresa alltså. Kan inte påstå att jag är alltför pigg på den. Men det är Sydney som väntar och det är ju ett rätt bra ställe det med.
 
Vi hörs!


Kommentarer
Lillan

Håller tummarna för att du får jobb i Sydney!! Gott Nytt År Sissi!

2014-01-01 @ 14:04:13
Barbro

Flera tummar hålls.Stå ut med resan för Sydney väntar med kompisar och nya äventyr.God fortsättning på 2014.
Farmor o Barbro samt de övriga

2014-01-01 @ 19:20:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandandsaltwater

Life in Australia!

RSS 2.0