Ett par bilder

Sitter för tillfället på ett av biblioteken i Brisbane och här är det fart på internetet! 
Så därför tänkte jag passa på att lägga upp lite bilder från veckorna i Cairns. Jag är verkligen urusel då det kommer till att fotografera, men några bilder har det i alla fall blivit. Tyvärr är inte min nya kamera av den bästa kvaliteten men det går nästan att se vad bilderna föreställer.
 
Den här har ni sett förut. Bild över bland annat Ellis Beach, norr om Cairns.
 
Här har vi kommit in till Daintree.
Tyskarna
 
Vackra stränder, olyckligt nog går det inte att simma här...
 
...på grund av dessa odjur.
 
Om olyckan ändå är framme.
 
Där två världsarv möts. Daitree Rainforrest och Stora Barriärrevet.
 
 
 
Barron Gorge från utsiktsplatsen. Vattnet brukar vara kristallklart men den här dagen var det brunt, vi har ingen aning om varför... Hit men inte längre får man egentligen gå. Men vi ville som sagt komma denna storslagna natur nära...
Uppe till höger ser ni utkiksplatsen.
 
Jag blir så irriterad på att inga bilder kan göra denna fantastiska natur rättvisa. Detta massiva vattenfall som dånade som åskan, omgiven av regnskog, högt uppe bland bergen.
 
 
 


Kommentarer
Anna

Åh, det ser lika härligt ut varje gång du lägger upp bilder! Vilken fin fot-länk förresten! :)

Kram kram

2013-12-04 @ 21:08:39
URL: http://danielssonanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandandsaltwater

Life in Australia!

RSS 2.0